ByAnna

Jak nakupovat

1) Registrace/přihlášení zákazníka

U nás nemusíte být registrováni, aby jste si cokoliv objednali. Ale pokud se již registrujete, získáte plno výhod a veškeré své doklady/faktury budete mít pod jedním účtem. Nikdy díky tomu nic neztratíte a budete mít o všem přehled. U registrovaných zákazníků je možnost výhod/slev a nebo (při jejich zájmu) je možnost jim zasílat akční zboží.

Pokud máte zájem se registrovat, tak registraci vyplníte ZDE. Stačí zadat Váš email + Vaše heslo a dole kliknout na tlačítko REGISTROVAT. V této volbě máte možnost si vybrat (zaškrknout), zda chcete či nechcete dostávat novinky a akční zboží (newslettery) na Váš email. Výběr je zcela na Vás.

Na další stránce vyplníte Váš email (to bude Vaše přihlášení/login) + Vaše heslo. Na další stránce Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, telefon, email, adresu, aj.). Přijde Vám informační email a již máte registraci hotovou. V systému zůstáváte přihlášeni. Pokud by jste přihlášeni nebyli, stačí se znovu přihlásit. Nebojte, Vaše údaje se u nás řídí kodexem GDPR (ochrana osobních údajů) + obchodními podmínkami. Tyto informace neposkytujeme třetím stranám.

Kdyby jste zapomněli heslo, tak stačí si ho znovu zaslat. Vložíte si Váš email a po kliknutí na tlačítko ODESLAT Vám přijde email. A opět máte možnost se přihlásit.

Po přihlášení (tlačítko Přihlášení naleznete vždy v pravém horním rohu na každé stránce) vlevo nahoře uvidíte celé MENU včetně Vašeho jména, kde si můžete sami změnit osobní údaje (i heslo) nebo vytisknout Vaše faktury a plno dalších užitečných informací (Vaše objednávky, slevy, hodnocení, diskuze, aj.).

Nyní Vám již nic nebrání v nakupování bez vypisování Vaších iniciálů. Jelikož jste přihlášeni přes svůj účet.

2) Nakupování zboží s košíkem

Samotný nákup zboží (oblečení) a práce s košíkem je velmi jednoduchá.

  • Vpravo nahoře najdete Košík
  • Při najetí na dané zboží lze obrázek zvětšit, kde vidíte detaily produktu nebo si můžete vybrat velikost v detailu zboží.
  • V detailu košíku vidíte také: názvy zboží co chcete koupit (které jste si přidali do košíku) nebo ceny, atd. Můžete také upravovat počty produktů.
  • V košíku je také možnost: Zpět k nákupu, kde si můžete vybírat další zboží. V ikonce Košík vždy vidíte cenu zboží. Po kliknutí opět na košík se vrátíte do možnosti objednat zboží.
  • V košíku lze napřímo vyřídit a dokončit objednávku. Vždy Vám po dokončení objednávky dojde informační email. Kde zjistíte stav vyřízení.

 Samozřejmě je nutné vybrat platbu a dopravu. Což je uvedeno v dalším postupu č. 3) viz. níže.

 

3) Výběr platby a dopravy 

Když jste si vybrali všechno zboží a máte ho v košíku, tak nyní lze vše v klidu zkontrolovat a pokračovat na další krok a to výběr stylu platby a dopravy. Veškeré informace naleznete také ZDE. Po výběru dopravy si zvolíte také způsob platby. My doporučujeme platbu kartou - online. Kdy je ihned uhrazeno a zboží se tímto rychleji doručí na Vaší adresu co jste si vybrali v možnostech dopravy. Aktuálně nejvíce zákazníci používají: Zásilkovnu blízko svého bydliště. Výběr je vždy na Vás co Vám nejvíce vyhovuje.

Kliknutím na tlačítko ZPĚT DO KOŠÍKU se vrátíte o krok zpět, stiskem tlačítka POKRAČOVAT postoupíte v nákupu dále.

 

4) Zadání osobních údajů a adresy

Přejdete na stránku, kde jako nepřihlášený uživatel zadáte své údaje a adresu. Pokud jste přihlášeni, tak vše máte již vyplněno. Pokud registraci nemáte, ale chtěli by jste, tak ji můžete udělat ZDE.

Po přihlášení lze také kdykoliv změnit Vaše údaje nebo doručovací adresu. Po sléze dáte dokončit objednávku a zboží bude závazně objednáno.

Z naší strany Vás vždy budeme informovat emailem o stavu objednávky. Nebo nás můžete také kontaktovat při delšímu nedoručení dotazem na email: annavosahlikova@seznam.cz

 

5) Upřesnění objednávky

V tomto kroku se snažíme co nejrychleji Vaší objednávku odeslat nebo je možnost expedici zboží pozdržet a budete si chtít vybrat jiné/další zboží během 24 hodin. Pokud by jste si chtěli zboží vyměnit, tak mě co nejrychleji kontaktujte telefonicky na: +420 775 260 460 a já se při přípravě balení budu snažit zboží vyměnit nebo doplnit.

 

6) Změna zboží

Samozřejmě si lze zboží vyměnit nebo vyreklamovat. Je hodně důležité, aby jste dbali na to, aby se zboží neponičilo Vaší vinou. Zboží můžete zaslat zpět k nám na adresu: Anna Vošahlíková, Haklova 1163, 253 01 Hostivice

Vždy přistupujeme ke každému zákazníkovi s pečlivostí a stejně spravedlivě. Zboží si zkontrolujeme, a když je vše v pořádku vracíme peníze zpět. Nebo si můžete zboží vyměnit za jinou velikost nebo barvu. Samozřejmě reklamace se řídí příslušnými zákony ČR.

Doporučení: Pokud Vám zboží dovezl dopravce (kurýr) v poničeném obalu, ihned to řešte před převzetím na místě s ním. Aby to byl důkaz o tom, že to není Vaše vina.

 

7) Vaše historie

Vámi objednané/rezervované zboží si můžete kdykoliv ověřit  - po přihlášení klikněte na MŮJ ÚČET - MOJE OBJEDNÁVKY. Zde najdete všechny Vaše předchozí objednávky včetně rozpisu zboží, faktur, stavů vyřízení, apod.